۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ۲۰:۴۷

پس از دیدار با پوتین؛

صدر اعظم اتریش: دیدار با پوتین دوستانه نبود

صدر اعظم اتریش: دیدار با پوتین دوستانه نبود

صدر اعظم اتریش با اشاره به ضرورت تشدید تحریم ها علیه روسیه اعلام کرد دیدار کارل نیهامر با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دوستانه نبود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، دفتر صدر اعظم اتریش با صدور بیانیه‌ای پس از دیدار او با رئیس جمهور روسیه در کاخ کرملین اعلام کرد دیدار «کارل نیهامر» با ولادیمیر پوتین دوستانه نبود.

دفتر صدر اعظم اتریش با بیان اینکه دیدار و رایزنی نیهامر و پوتین ۹۰ دقیقه طول کشید، افزود صدر اعظم اتریش در گفتگو با پوتین تأکید کرد عوامل جنایت‌های جنگی در «بوچا» باید مسئولیت جنایت خود را به عهده بگیرند.

در ادامه بیانیه دفتر صدر اعظم اتریش آمده است: تا زمانی که مردم اوکراین جان خود را از دست می‌دهند تحریم‌ها علیه روسیه باقی می‌ماند و بر شدت آن افزوده خواهد شد.

گفتنی است وزیر امور خارجه اتریش پیشتر اعلام کرده بود پس از دیدار صدر اعظم اتریش و رئیس جمهور روسیه هیچ نشست خبری برگزار نخواهد شد. صدر اعظم اتریش روز گذشته برای دیدار و رایزنی با پوتین به مسکو سفر کرد.

کد خبر 5464870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
      1 0
      نمیدونم چرا وقتی یاد آلان کردی کودک پناهجوی سوری که در دریا خفه شده بود و جسدش لب ساحل اومده بود میفتم، و اینکه غرب خفه خون گرفته بود، این دلسوزی های غربی ها برام دروغین جلوه میکنه